Conform Ordonantei de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 30 zile calendaristice incepand de la ziua în care intra în posesia fizica a produsului.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat cu toate accesoriile.

Pentru mai multe informații cu privire la dreptul de retragere ne puteți contacta la nr. de tel.0744.545.919 ( L-V: 10:00 – 18:00). Operatorii noștri va vor oferi suport în alegerea modalitatii de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Pentru returul produselor achizitionate care îndeplinesc condițiile legii prezentate mai sus, va rugam sa trimiteți un e-mail pe adresa de e-mail: office@bagstore.ro în care sa completati datele menționate mai jos sau sa trimiteti completat un formular cu datele necesare.

Model declarație de returnare
Către:
RameiaMeira Impac S.R.L. , oraș Șimleu Silvaniei, județul Sălaj, Str. Obor, nr. 4/A:
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contract referitor la
⬜        vânzarea următoarelor produse
Informații despre vanzarea produselor
●        Număr comandă: ………………………………………
●       Comandate la data …./…./…………..*/, primite la data  …./…./…………..*;
●        Numele clientului ………………………………………
●        Adresa clientului ………………………………………
●        Contul IBAN ____ ____ ____ ____ ____ ____

Data: …./…./………….
…………………………..
Semnătura clientului

( doar în cazul clientul trimite Declaratia de retragere pe hârtie)

De asemenea, puteţi completa şi transmite pe adresa de e-mail: office@bagstore.ro formularul standard de returnare prevazute de OUG 34/2014.

Ulterior, puteti chema orice firma de curier pentru expedierea coletului. Datele de expediere vor fi furnizate de firma RameiaMeira Impac S.R.L., avand adresa: oraș Șimleu Silvaniei, județul Sălaj, Str. Obor, nr. 4/A . Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu sunt acceptate drept retur produsele folosite, cu urme de uzură.

Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele, pentru a putea efectua recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate. Orice produs pe care îl veți returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si funcționarii produselor.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revandut ca și nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de preț rezultată din vanzarea produsului ca second-hand, fie la opțiunea clientului îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

În cazul în care nu doriți schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat, prin transfer bancar în contul IBAN specificat de către dvs. în declarație neechivoca trimisă prin e-mail. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificată mai sus.
Nu veți plăti transportul pentru returnarea produselor în cazul în care ați primit un produs care prezinta defect de fabricație sau un produs greșit.

Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.